Tuesday 10 December 2013

WeLcOmE t000 EiNyLaaaaH----- DuNiEyAaaaaaaaaaa!!!!!

aku rase dah mcm tue sgt nk buat blog ni... umur 25, nak masuk 26 tahun baru nak terhegeh2 buat blog ni.. hahaha...actually aku da ade da blog b4 ni, "note si comot" name blog tu tapi utu 3 tahun sudah... langsung aku x hapdet... tah ape2 tah.. luahan perasaan aku time tu.. pewwwiittt... ahaks u ollss... perasan tan tan tan lah die nih!!! hahahaa...
feeling buat blog ni dtg tiba tiba coz aku kt kg da dekat 6 bulan tapi x de pape progress pun.. keje x dak pun yg mai kat den ni haa..jaga kucing byk2 la teman ni ha.. (aikk, perak celopp la aku ni) .. sebenarnya aku byk impian, tapi satu pun aku x capai lagi.!! haha.. chinja? kere yo (korean oppa gangnam style)..
kawen??? perghh,, tu lagi la jauh di atas sana nunnnn... haippp!!!! dun talk2 anymore keyh bebeyh!!!
Key lah, tu je lah cakap as a mukadimah utk blog ni.. hahaha... sebenarnya nak ckp byk tapi aku tgk kat blog org diorg ckp pendek2 mula2.. shy shy cat la katakan... x pe, pas ni.. ite celoteh lagi ek... haha.. tata!!! EiNyLaH-----DuNiEyA^^^^^~~~~~~

No comments:

Post a Comment